torsdag 9 februari 2012

Pålitlig service gör livet lättare

Detta inlägg är en hyllning till In Car i Malm. De ligger på Ormusåkersvägen 5 och fixar vår bil. Ny startmotor kostade 208 euro vilket jag tycker är mer än skäligt. Bogseringen tog försäkringsbolaget hand om. Även om man kan ha roligare med 208 euro än en med en ny startmotor inser jag att vi har det roligare med bil än utan, och då är jag glad åt att de snabbt och vänligt gullar med bilen så den beter sig som folk, utan att jag känner mig skinnad och lurad efteråt.

För övrigt vill jag också höja daghemmet Linda till skyarna. De har världens finaste personal och det känns som om de tar hand om Simon och mig också, förutom Nora som älskar dagis. Jag har en stark känsla av att dagis tycker väldigt mycket om Nora också.

Sedär, där är två av våra vardagsräddare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar